×
×

Bezorgen

Carpartsdirect.nl heeft de meeste onderdelen (meer dan 2 miljoen) op voorraad.

De levertijd staat achter elke product aangegeven. Dit is een verwachte levertijd van het product. Dagelijks worden de levertijden van elke product bijgewerkt. Tijdens de feestdagen kunnen we deze levertijden niet garanderen. De Van Wezel en Febi Bilstein producten hebben langere levertijden dan gepland

Indien een product een langere levertijd heeft dan is aangegeven op de website, word je hiervan op de hoogte gehouden.

Bij een combinatie order wordt de langste levertijd aangehouden.

De verzending van de pakketten wordt verzorgd door 'PostNL'. Grotere pakketten worden bezorgd door 'Trans-Mission'. Dit bedrijf is specialist in het schadevrij versturen van grote onderdelen zoals motorkappen en bumpers. Kleine pakketten die door de brievenbus passen worden per post verstuurd. Carpartsdirect.nl beperkt de kans op schade tijdens de transport door de producten zo goed mogelijk verpakt te versturen.

Tijdens het invoeren van je gegevens bij het bestellen kan je voor een afwijkend bezorgadres kiezen.

Verzendkosten Nederland
Verzend- en handelingskosten zijn per order:

    EUR 8,95 voor kleine pakketten (EUR 1,95 toeslag voor avondlevering op een huisadres voor kleine pakketten binnen Nederland)
    EUR 9,95 voor medium en grote pakketten, mits er geen volume toeslag* van toepassing is.
    EUR 19,95 voor volumineuze producten (bumper, bumperbalk, etc.)
    EUR 19,95 voor motorkap

Verzendkosten België
Verzend- en handelingskosten zijn per order:

    EUR 9,95 voor kleine pakketten
    EUR 11,95 voor medium en grote pakketten, mits er geen volume toeslag* van toepassing is.
    EUR 24,95 voor volumineuze producten (bumper, bumperbalk, etc.)
    EUR 29,95 voor motorkap

 

Je betaalt 1 keer verzendkosten per bestelling, ongeacht het aantal onderdelen die je besteld behalve bij volume producten en bij accu’s.

Indien je niet thuis bent bij aflevering, wordt de bestelling de volgende dag opnieuw aangeboden. Mis je ook deze aflevering, dan laat de chauffeur een briefje achter met de verdere instructies voor de levering. Indien het via Post NL wordt verstuurd, wordt het op de dichtstbijzijnde Postkantoor afgeleverd. Als het via Transmission wordt verstuurd komt het niet op het postkantoor terecht.

Bestelling afhalen in Rotterdam? Dat is mogelijk!

U dient echter wel eerst uw bestelling online af te ronden en te betalen. U krijgt bericht zodra uw pakket klaar ligt. In de winkelwagen kunt u de verwachte afhaaldatum zien. Ook kunt u in Mijn Bestellingen de voortgang volgen.

U kunt zonder bestelling geen onderdelen afhalen in Rotterdam. Wij werken met externe depots en hebben dus niet alle onderdelen in ons magazijn liggen. Daarnaast dient u te wachten op een bevestiging via e-mail. Zodra u een bevestiging van afhalen heeft ontvangen, ligt uw order voor u klaar*.

  • Na bevestiging wordt u bij de balie geholpen door één van onze medewerkers. Uiteraard vervallen de verzendkosten als u kiest voor bestelling afhalen in Rotterdam. Dit kunt u aangeven bij stap 3 in het bestelproces, 'bestelling afhalen'.

Openingstijden magazijn:
Maandag t/m vrijdag: 9.00-18:00
Zaterdag: 9.00-17.00
Zondag: gesloten